JUNKERS, NECKAR, VAILLANT, TERMET, BERETTA, ULRICH, ARISTON, SAUNIER DUVAL, IMMERGAS, BUDERUS, FERROLI

Koronawirus informacje i zalecenia



Informacje dla klientów > Koronawirus


Prace serwisowe na odległość są bezpieczne! Można bezpiecznie przeprowadzić konserwację i prace serwisowe także w wyjątkowych sytuacjach! 

 

Mimo zagrożeń i trudności wynikających z rozprzestrzeniania się koronawirusa, wszyscy jednak musimy funkcjonować w tej nietypowej dla nas sytuacji.

Zdajemy sobie sprawę, że wykonywanie usług posprzedażowych związanych z montażem, serwisem oraz naprawą kotłów gazowych może budzić wiele obaw, dlatego też w trosce o Państwa bezpieczeństwo udostępniamy oraz propagujemy materiały informacyjne. Przestrzeganie instrukcji w nich zawartych jest niezmiernie ważne zarówno ze względu na ochronę zdrowia serwisantów i klientów/

Pamiętajmy, że wykonywanie wspomnianych usług może być bezpieczne przy zachowaniu przez obie strony odpowiednich środków ostrożności i zasad higieny. Najważniejsza jest jednak wzajemna komunikacja oparta na prawdziwych informacjach.  

Nie rezygnujemy z zamawiania i wykonywania usług – przestrzegajmy jednak poniższych zasad, aby były one dla obu stron bezpieczne.

Jeśli nie należysz do grupy ryzyka, prosimy o nieodkładanie koniecznej konserwacji.  
 

Ważne przy tym jest:

  • Konieczne jest utrzymywanie odległość 2 metrów między serwisantem i klientem
  • Klient powinien pozwolić technikowi pracować samemu
  • Konieczne jest także utrzymywanie zalecanej odległości przy powitaniu i pożegnaniu

 

Praca serwisanta jest bezpieczna, ponieważ:

  • Serwisant podróżuje własnym samochodem
  • Pracuje sam w kotłowni
  • Nawet w drodze powrotnej jest sam w samochodzie co znacznie redukuje niebezpieczeństwo zarażenia koronawirusem

W RAZIE PYTAŃ PROSIMY O KONTAKT TELEFONICZNY POD NUMEREM 608 92 10 10